اولـــــــــینـ یَـــــلدآ

دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

 

امسال همه چیز اولین است...اولین بهاری کهـ با مرگ تو گذشت...

اولین تابستان بدون تو...اولین ماه مهر بدون جنبش و خروشت...

...و...امروز اولین یلدا بدون تو...یلدا هم نبودنت را یک دقیقه بیشتر

به رخ من میکشد...

کاش میدانستی هر اولینی شیرین نیست...هر اولینی شروع نیست

هر اولین هم میتواند پایانی دردناک باشد...

هر اولینی که نشان میدهد تو رفتی امــــــــا روزها می آیند...

و این تلخ ترین حقیقت زندگی من است...

امروز هم میگذرد..اما نهـ با حافظ خوانی هر ساله ی من...

دیگر تو را میان فالها جستجو نمیکنم...این هم یک اولین دیگر است...

بپذیریم انچه را که نمیتوانیم تغییر دهیم...

شاید امروز هم بیایی...پشت همان درخت توت خانه ی مادری پنهان شوی

و بنگری بهـ  ادمهایی کهـ اولین یلدای بدون تو را سیاهپوش میگذرانند...

کاش میدیدی که هر کدام از این اولینها ذره ذره در قلبهایمان رسوخ میکند

اما بگذر از همه ی این اولین روزهای سخت...بگذر از این دلهای گرفته...

تو بخند...بخند و امروز شادی کن بجای همه ی ما که عزادارت هستیم...

یلــــــــدایتــ ـ ـ ـ مُــــــبـآرکــ...

 



نظرات شما عزیزان:

nafiseh
ساعت15:18---1 دی 1392
زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است!

nazanin
ساعت23:00---30 آذر 1392
کوتاه ترین شب ها هم بی تو نمیگذشت،رحم کن خوب من امشب شب یلداست. آنا به قول خودت این نیز بگذرد

سپیده
ساعت13:46---30 آذر 1392
آجی فکر نمیکنی خیلی داری خودتو عذاب میدی؟
پاسخ:سپید بعضیا یادشون مثله زخم بخیه خوردست التیام پیدا میکنند اما جای زخمش تا ابد میمونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 30 / 9 / 13928:12 AM shiNy GiRl |